Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Futbol 1. Etap 5. Grup Müsabakalarının açılış seremonisi, Düzce Şıralık Spor Tesisleri’nde gerçekleştirildi.
Düzce’nin ev sahipliğinde düzenlenen organizasyonda 10 ilden gelen sporcular mücadele ediyor. Turnuvada 6 kız ve 10 erkek takım olmak üzere toplam 16 takım, grup birinciliği hedefiyle sahaya çıkacak.
Açılış programında konuşan Spor Şube Müdürümüz Altuğ Kuru, Anadolu Yıldızlar Ligi’nin genç sporcuların gelişimi açısından büyük önem taşıdığını belirterek, organizasyona katılan tüm sporcu, antrenör ve idarecilere başarılar diledi.
21 Haziran tarihine kadar devam edecek müsabakalarda genç sporcular, hem yeteneklerini sergileme hem de dostluk ve fair-play ruhunu yaşatma fırsatı bulacak.
Düzce Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü olarak ilimizde düzenlenen organizasyona katılan tüm takımlara başarılar diliyor, müsabakaların centilmence ve sakatlıksız geçmesini temenni ediyoruz.