21-23 Haziran 2026 tarihleri arasında Sivas’ta düzenlenen U17 Serbest Güreş Yeşilay Türkiye Kupası Şampiyonası’nda Düzce’yi temsil eden Sporcu Eğitim Merkezi (S.E.M.) sporcumuz Ensar Demirbayraklı önemli bir başarıya imza attı.
60 kilogram kategorisinde mindere çıkan başarılı sporcumuz, gösterdiği üstün performans sonucunda Türkiye üçüncüsü olarak bronz madalyanın sahibi oldu.
Elde ettiği dereceyle ilimizi gururlandıran sporcumuzu ve antrenörlerini tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz.