Düzce Gençlik Merkezleri personellerimiz ve gönüllü gençlerimizin katılımıyla, Çevreme Duyarlıyım Değerlerime Sahip Çıkıyorum (ÇEDES) Projesi kapsamında yıl sonu etkinliği Akşemsettin Camii’nde gerçekleştirildi.
Yoğun katılımla düzenlenen etkinlikte öğrenciler çeşitli faaliyetlerle hem eğlenceli hem de verimli vakit geçirme fırsatı buldu. Program kapsamında değerler eğitimi, sosyal etkinlikler ve çeşitli aktiviteler gerçekleştirildi.
Etkinliğe katılan Düzce Gençlik ve Spor İl Müdürümüz Zekeriya Arslantürk, öğrencilerle bir araya gelerek sohbet etti. Gençlerin talep ve düşüncelerini dinleyen Arslantürk, etkinlik alanındaki faaliyetleri de yakından takip etti.
Gençlerin milli ve manevi değerlerle buluşmasına katkı sağlayan ÇEDES Projesi kapsamında gerçekleştirilen etkinlik, katılımcıların memnuniyetiyle sona erdi.